Animalele au drepturi! respecta-le!


Aseara era una din noptile acelea in care nu pot dormi,si ca de obicei cand se intampla asta , ori ma pun sa citesc ori sa arunc o privire prin grupurile mele preferate ....am ales optiunea a doua.
Asa ca am intrat in unul din grupurile mele preferat sa vad ce mai este pe acolo , si vad o postare curioasa a administratoarei grupului, asa ca o citesc ......

dar este un articol foarte interesant, sincer și un semn de disperare impotriva acestor abuzuri .Animalele nu au puterea de a se apara importiva noastra 
CINE ESTE ADEVARATUL ANIMAL ?
....culmea ca exact in acea zi am vazut un articol , video, ce ma facuse sa plang si ma gandeam la acelas lucru.Astazi sunt foarte emocionada , am fost toata ziua trista in mare parte a timpului nu prestam atentie acestor articole , sau le uitam repede.Insa asta nu este normal , nu este normal ceea ce facem.cazurile sunt socante chiar cred ca se poate ceva daca lumea cu inima buna se uneste .

animalele au drepturi! respecta-le!


va invit sa va uniti sa veniti cu ideei si ajutor 

Abandonar o matar un animal será penado con 2 a 5 años de cárcel

​Quienes abandonen, maten o maltraten cruelmente a los animales serán castigados con penas de 2 a 5 años de cárcelhttp://diariocorreo.pe/local/abandonar-o-matar-un-animal-sera-penado-con-2-a-5-anos-de-carcel-580989/#.VX0_XmEHBP0.facebook

animalele au drepturi! respecta-le!






         Trebuie sa fim mai  buni

Comentarios